مراقبت های چشم

  • ۰
  • ۰

وقتی نوبت به چشم می رسد ، خط و چین و چروک پوست بیشترین نگرانی 85٪ از زنان است (طبق نظرسنجی آزمایشگاه زیبایی موسسه خانه داری خوب با بیش از 1000 خواننده) و این دو نگرانی از نزدیک با عدم سفتی ، سیاهی حلقه و کیسه های زیر چشم دنبال می شود. به همین دلیل از دانستن اینکه بیش از نیمی از شما از کرم دور چشم استفاده نمی کنید شوکه شدیم.

"کرم های چشم با کرم های صورت تفاوت دارند زیرا آنها مخصوص ناحیه ظریف چشم فرموله شده اند. استفاده از آن برای مرطوب نگه داشتن پوست و پرپشت بودن آن ضروری است. " "بعلاوه ، بعضی از آنها همچنین دارای مواد براق کننده برای پوشاندن تاریکی زیر چشم هستند و به شما کمک می کنند تا بیدارتر به نظر برسید." به همین دلیل ارزش آن را دارد که در یک درمان چشم عالی برای جلوگیری از علائم پیری در اطراف چشم سرمایه گذاری کنید (محافظت از پوست ظریف را با کرم ضد آفتاب ملایم نیز فراموش نکنید).

چگونه کرم های دور چشم را آزمایش می کنیم

هنگام آزمایش کرم های چشمی در آزمایشگاه زیبایی موسسه خانه داری خوب ، ما زنان را در سراسر کشور استخدام می کنیم تا به ارزیابی بهترین روش های درمانی در بازار کمک کنند. هر مصرف کننده به عنوان بخشی از برنامه مراقبت از پوست خود ، به مدت چهار هفته یک محصول با نقاب برچسب را آزمایش می کند ، سپس در مورد سهولت استفاده ، عملکرد و رضایت کلی بازخورد می دهد.

دانشمندان GH Beauty Lab همچنین با استفاده از آنالیز کننده Visia Complexion Analysis هر دو پس از چهار هفته استفاده از کرم دور چشم ، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم کاربران را ردیابی می کنند. سفتی پوست با استفاده از کاتومتر اندازه گیری می شود ، دستگاهی که خاصیت ارتجاعی پوست را اندازه گیری می کند. ما همچنین اثرات آبرسانی را طی شش ساعت با استفاده از دستگاه قرنیه سنج اندازه گیری کردیم که میزان رطوبت پوست را تعیین می کند.

بعد از جمع آوری تمام این نقاط داده و نتایج مقیاس بندی شده (بیش از 5900 تست در جدیدترین آزمایش!) ، ما به طور قطعی توانستیم بهترین کرم های چشم موجود در بازار را پیدا کنیم. شایان ذکر است که بسیاری از کرم های چشم زیر آنقدر عالی هستند که مهر و موم خوب خانه داری ما را بدست آوردند ، این بدان معنی است که اگر محصول مطابق ادعا عملکردی نداشته باشد ، ما هزینه شما را به طور کامل بازپرداخت خواهیم کرد!

اطمینان حاصل کنید که قبل از مرطوب کننده صورت ،خرید کرم دور چشم را روی پوست تمیز و خشک (با دستان تمیز) زده اید تا از تمام مزایای آن استفاده کنید. در اینجا گزینه های تخصصی آزمایشگاه زیبایی ما برای بهترین کرم های دور چشم موجود است ، بدون توجه به نوع پوست ، نگرانی ، اهداف و سن ، از 20 تا 30 ، 50 و بیش از این:

 

 

  • ۹۹/۱۲/۱۱
  • علی رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی